• Log in with Twitter Log In with Google
  •    Sign In   
  • Create Account

You are viewing the forum as a guest. For a better experience, please sign in or create an account.

Forum Search New Content Forum Rules Boards Status Updates Fan-made Images Fan-made Videos Livestreams Chatroom
  1. Viewing Profile: Tails

Tails

Member Since 22 Jan 2010
Offline Last Active Yesterday, 09:47 PM
Happy Mother's Day KH13 members. I hope you all are having a wonderful day with your mothers :D Updated 14 May · 0 comments

Community Stats


  • Group Member
  • Active Posts 7,650
  • Profile Views 25,026
  • Member Title Advanced Member
  • Age 24 years old
  • Birthday December 23, 1992

Profile Information


  • Gender
    Male

Profile Feed

Photo

Tails

Happy Mother's Day KH13 members. I hope you all are having a wonderful day with your mothers :D
May 14 2017 10:20 AM
Photo

Tails

I notice that this site isn't all that active much. I've seen a lot less users here than normal. Maybe it's the news drought.
May 11 2017 10:22 AM
  • Alpha Baymax's Photo
    Alpha Baymax
    That's exactly the reason why, but come E3 and everyone will flock back here.
    May 11 2017 10:34 AM
Photo

Tails

I can't...stop...playing...Breath of the Wild...so...ADDICTING.
May 08 2017 12:46 AM
  • Zola's Photo
    Zola
    What did you name your favorite horse?
    May 08 2017 12:15 PM
  • Tails's Photo
    Tails
    I didn't get a horse yet. I'm still in the early part of the game lol
    May 08 2017 02:02 PM
Photo

Tails

I just got back from GameStop and I now have Zelda Breath of the Wild. I can tell that I'm going to spend so many hours on this game lol
May 07 2017 03:02 PM
  • Felixx's Photo
    Felixx
    Yep. Finished it some weeks ago XP
    May 07 2017 05:30 PM
  • Tails's Photo
    Tails
    Ah Did you beat it at 100% completion? Or are you still trying to finish all the side quests? And what version of the game did you play?
    May 07 2017 05:37 PM
  • Felixx's Photo
    Felixx
    No, not 100%. There is a part that takes days to finish if you wanna 100% the game XD But yeah, did all the side quests. And Wii U, have no Switch.
    May 07 2017 05:58 PM
Photo

Tails

I'm going to get Breath of the Wild for my Nintendo Switch. It'll be nice tk finally have something to play on my Switch since I haven't touched it since I bought it a few weeks ago
May 05 2017 12:55 PM
  • Joker's Photo
    Joker
    So finally held out for the Switch huh.
    May 05 2017 02:01 PM
  • Tails's Photo
    Tails
    Yup lol. And I'll finally have a game to play on it.
    May 05 2017 03:09 PM
Photo

Tails

I recently finished Resident Evil: Code Veronica X HD and I really enjoyed that game for, what is, the last "classic style" RE game. Now it's time for me to move onto RE4. I heard good things about that game.
Apr 20 2017 07:21 PM
Photo

Tails

So I've been doing a lot of thinking and I have decided to get Breath of the Wild on my Nintendo Swich first and than on Wii U later on
Apr 14 2017 09:13 AM
  • Master Eraqus's Photo
    Master Eraqus
    Ah ok. I see.
    Apr 14 2017 11:01 AM
  • Prower Power's Photo
    Prower Power
    Yeah unless you're a collector that does seem kind of pointless
    Apr 14 2017 02:14 PM
  • Prower Power's Photo
    Prower Power
    Yeah unless you're a collector that does seem kind of pointless
    Apr 14 2017 02:14 PM
Photo

Tails

That moment when you can't decide which version of Breath of the Wild you want to buy.
Apr 10 2017 07:22 PM
  • Joker's Photo
    Joker
    I got the wii u version a few days ago, been lots of fun
    Apr 10 2017 11:07 PM
  • Xiro's Photo
    Xiro
    Since you got a Switch you might as well grab the Switch version, right? Unless you want to give your Wii U a sendoff XD
    Apr 11 2017 01:40 AM
Photo

Tails

Just got back from my local Best Buy store AND I HAVE A NINTENDO SWITCH WOOO!! ANd the funny thing was I was the only person outside waiting for the store to open to purchase one lol. They had about 15 units in stock which was great. I'm unboxing my Switch right now! :D
Apr 09 2017 11:39 AM
Photo

Tails

I've finally got the money to get a Nintendo. Switch. Now for the hard part... searching for one
Apr 06 2017 12:04 PM
  • Xiro's Photo
    Xiro
    Good luuuuuck
    Apr 06 2017 10:52 PM
6190 Foreteller

Latest Visitors