• Log in with Twitter Log In with Google
  •    Sign In   
  • Create Account

You are viewing the forum as a guest. For a better experience, please sign in or create an account.

Forum Search New Content Forum Rules Boards Status Updates Fan-made Images Fan-made Videos Livestreams Chatroom
  1. Viewing Profile: Tails

Tails

Member Since 22 Jan 2010
Offline Last Active Yesterday, 10:49 PM
Just downloaded the DLC for Sonic Mania Plus. I'm going to enjoy playing as Mighty and Ray. Updated 17 Jul · 3 comments

Community Stats


  • Group Member
  • Active Posts 7,841
  • Profile Views 31,866
  • Member Title Advanced Member
  • Age 25 years old
  • Birthday December 23, 1992

Profile Information


  • Gender
    Male

Profile Feed

Photo

Tails

Just downloaded the DLC for Sonic Mania Plus. I'm going to enjoy playing as Mighty and Ray.
Jul 17 2018 01:19 PM
  • Isaix's Photo
    Isaix
    Yeah they are pretty fun to use though I prefer Mighty,he feels less situational then Ray,I love his defensive shell when he rolls it's awesome.I wish Ray had just one other ability like a very slightly higher jump maybe.
    Jul 17 2018 08:28 PM
  • Tails's Photo
    Tails
    Yeah it's hard for me to learn how to glide properly with Ray lol.
    Jul 17 2018 08:34 PM
  • Isaix's Photo
    Isaix
    yeah it takes a bit of getting use to and you have to learn when to use it and it's easier to use in some level and harder in others,levels with lots of walls and ceilings
    Jul 17 2018 09:58 PM
Photo

Tails

I find it just amazing how my Sonic walkthrough videos gets thousands of views. Looking back on my Sonic Mania, Sonic Forces, and a few other of my walkthrough videos on a Sonic game. Makes me really wonder how many views I'll get once Team Sonic Racing comes out.
Jul 14 2018 05:44 PM
  • Prower Power's Photo
    Prower Power
    Yeah man, you came a long way. I remember back in the day lol
    Jul 15 2018 12:04 PM
  • Tails's Photo
    Tails
    Yeah, no kidding. WOnder how much views I'll get with Sonic Mania Plus?
    Jul 16 2018 02:54 PM
Photo

Tails

Man so much Smash bros news. And Ridley's playable this time around. That's interesting. Though I am disappointed that we didn't get any news on Metroid Prime 4. Was hoping Nintendo would reveal more information on that game. But oh well, Nintendo's E3 conference was still pretty good.
Jun 12 2018 11:45 AM
Photo

Tails

Ubisoft nearly gave me a heart attack with that STar Fox teaser, Seriously thought we awere about to get a new STar Fox game but developed by Ubisoft. But still, Fox in StarLink is pretty cool too.
Jun 11 2018 04:08 PM
Photo

Tails

Well...wasn't expecting their conference to be so short. So far Microsoft had the best E3 conference. But we still have Ubisft, PC Gaming Show, and Sony's Conference. Let's see if they will beat Microsoft's Conference
Jun 11 2018 12:36 PM
Photo

Tails

I'm honestly pretty glad that KH3 will come out in January. Too many games coming out this fall/winter to compete with. I'd say it was a smart move to release it in January where KH3 won't compete with any other game in sales.
Jun 10 2018 12:37 AM
  • SRKTVAMDGRLXN's Photo
    SRKTVAMDGRLXN
    Dude, no matter what the period is, there will always be games to compete with.
    Jun 10 2018 12:40 AM
  • Clouded Sun's Photo
    Clouded Sun
    Still, it's hard to fight with Pokémon and Smash Bros.
    Jun 10 2018 03:01 AM
Photo

Tails

I'm so glad that I'll be off work in most of the days for the E3 press conferences. The only two E3 conferences I'll miss will be EA's conference and Microsoft's conference. But I honestly don't mind it because their conferences always suck anyways lol. Especially EA.
Jun 07 2018 04:24 PM
  • KingdomHearts3's Photo
    KingdomHearts3
    I won’t be off. I’ll be working.:(
    Jun 07 2018 09:32 PM
  • Tails's Photo
    Tails
    Well that's a bummer for you, man. But hey, at least when you get home from work you'll finally have a release date :P.
    Jun 07 2018 10:38 PM
  • Perkilator's Photo
    Perkilator
    Well, I’ve yet to discuss my summer schedule, which will be on Saturday, so I dunno if I’ll be working during E3.
    Jun 07 2018 10:50 PM
Photo

Tails

I'm just laughing at all the hardcore Pokemon players that are giving Let's Go Pikachu/Evee so much hate because it's not the main title Pokemon games we're all waiting for. Meanwhile, I'll be giving this game a chance. And besides, I am a bit burnt out on the same formula we get in every main Pokemon game. So this is a breath of fresh air for me.
May 29 2018 10:20 PM
  • Awesome Sauce's Photo
    Awesome Sauce
    Oh, you mean like how they trashed USUM for not being Stars and on the Switch?
    May 30 2018 08:10 AM
  • Tails's Photo
    Tails
    Yup lol. The Pokemon fanbase is so whiny.
    May 30 2018 08:15 AM
Photo

Tails

So I tried out the new demo for Sushi Striker: Way of Sushido and holy crap this game is epic and really fun. The animated cutscene look even more gorgeous on on TV screen. Can't wait to add this game to my Switch game library!
May 25 2018 10:28 AM
6585 Foreteller

Latest Visitors